05 January 2009

Posing Saje....





perasan x? sblum ni kat opis aku selalu posing
pakai sweater kaler merah...
skrg ni dah tukar dah....baru2 ni sempat beli yg baru skit...
ekceli yg merah tu puterisatu punyer...
masa nak pindah ari tu rembat dia punyer...hiksss...
skrg dah pakai yg kaler putih....
kena hati2 dari sang kekotoran la pasni....
dan kena rerajinkan diri utk mendobi...
sori, x sempat snap gambar sweater tu keseluruhan...
sbb snap gambar guna diri sendiri....

15 comments:

YanDarwisy said...

Akak, sekali pandang macam Pn. Dokterlah kak...tapi akak tatap maintain gituw!

antalya said...

sweater adiah

ArELeEz said...

posin' sakan nampak?!! he3..

JIVEBUMZ said...

amboi sakan akak posing yew..xpe xpe asalkan hepi yer x?

RaFFLeSiA MeRaH said...

yandarwisy -->>>

hiksss....haáh ekk...sbb kaler putih, jalur line kat zip tu dah mcm alat letak kat tinger tu ekk...hehehehe....takde makna doktornya aihhh....

----------------------------------

antalya -->>>

ssssshhhhh...dediam skit....

---------------------------------

areleez -->>>

memang tahun baru ni bulan berposing, nak wat azam leh dak??

---------------------------------

jivebumz -->>>

hiksss....ngambik gambar tu memang jadikan akak hepi n puas...syiokkkkk la pulak senyum sendiri nihhh....

----------------------------------

nyonya*PIE said...

alahai kak..posing la ala2 artis gutu..kasi full smpai ke kaki...hehehe

aNIe said...

Kalau kene pakai baju putih memang kene jaga betul2...kalau bertanda susah nak ilang

Faizah_Haris said...

hepi new year ekk...
heheheh....sama laa azam kite thn ni....huhuhu...insyaallah AMIN

runescape power leveling said...

I like your blog

贵港热线休闲游戏中心 said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!

姜堰23张 said...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

technology said...

womens handbag
womens handbag
fashion handbags
fashion handbag
handbags uk

materials said...

balenciaga handbag
balenciaga handbags
balenciaga
balenciaga bags

decorative fishing net said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!
Cargo Net

www.jsfishnet.com said...

See you in these things, I think, I started feeling good!
Sports Net