24 December 2008

Semalam Nyer Citer....



smlm anniversary kami yg pertama...cuba korg tgk tulisan kat kek itewwwww...mcm ade yg x kena ajer kan?? suami aku la tu punyer hal...aku ckp x yah la tulis ape2, dia ler mandai tulis2...dah siap baru kitorg perasan...uwaaaaaa....nyesal aku tak tulis sendiri.....apepun doakan kebahagiaan kami berdua hingga ke hujung usia tauuu...moga kami dipermudahkan utk mendapat zuriat kami sendiri.....



ooo...ni hadiah x seberapa ajer aku bagi kat suami aku....tgk wallet dia pun dah renyuk gilossss dah....maklumlah dah setahun dia pakai wallet hantaran tuuu...



lepas mkn, kami posing2 la pulak....gendang gendut tali kecapi, kenyang peyutttt suka la hati...tapi tgk tu...suami aku wat muka masam kelat dia lak...huhuhu....



ni pulak menu mkn2 mlm tadi kat wichuda damansara....huhuhu....mkn berdua sampai licin....lame x mkn kat situ....nyam nyam...





ni gambar borong2 kat JJ kat tesco, kat spektrum...huhuhu...kasut tu beli kat spectrum, stokin, cadar, baju kemeja dan seluar panjang tu beli kat JJ, baju itam putih tu beli kat carefour, tikar bamboo dgn baju kaler maroon tu pulak beli kat tesco...hiksss....merata aku menyopingg....



pagi smlm ke putrajaya utk uruskan dokumen pembelian umah, alhamdulillah tuhan permudahkan segalanya...mujur ader kwn (housemate lame) yg jadi PRO kat sane...senang skit keje nyerrr...x payah nak beratur ngambik nombor...dia heret aku masuk bilik dia, n dia arahkan staff bwh dia jer settle kan dokumen aku...moga sampai ke step akhir proses pembelian umah aku dipermudahkan...amin....

19 comments:

Nurmala said...

happy anniversarry..

puterikurekure said...

wah2!
tak bagitau pon dah setahun ek.
ececemakk..siap amek cuti tu.
sweeettttttttt!!!!!!!

:)

HAPPY ANNIVERSARY KAK!
mmuahhhh!!!!
semoga kalian diberkati Allah dan peroleh zuriat yang comel2. aminnnn~

antalya said...

uish sekali update byk citer ha.janggal kan perkataan atas kek tu..eh muka akak skang makin berseri2 la sejak pakai natasya tu

mamafif said...

eppy 1st anniversary...moga cepat2 dpt bb..n bahagia selaluuu...time kiter dlu..1st anniversary time pantang...

DYLA said...

Happy Anniversary!

moga murah rezki & bahagia selalu yer.

kak, sonoknya shopping kak. byk tul dpt brg baru....

luna said...

perkahwinan pertama ye?hehe..lain mcm jek bunyi nya.. :)

ei_da.. said...

Happy anniversary kak... lepas ni duk umah baru insyaallah ada la zuriat akak nanti tu.. sabar yerrr

ILA said...

Amin2!!!semoga segalanya di permudahkan:D

Insyaalah...aku caya tahun depan rezeki mu utk mnimang cahaya mata akan di perkenankan:D
(rujuk dlm chating kita skrang)

CuTeMiUt78 said...

happy anniversary ya... emmm... aku ada buat n3 khas utk ko.. kat blog..

s * h * i * m * a * h * z said...

happy anniversary :))))

qaseh heedayah said...

happy anniversary..

semoga bahagia dunia & akhirat :)

kasihlatifah78 said...

kejap jer ekkk dah setahun... happy anniversarry... semoga kehidupan korang diberkati... dan mudah2an tahun depan di kurniakan cahaya n mata plak...

ayu_mkay said...

salam pengantin :D

selamat ulangtahun perkahwinan buat Reff & suami.

semoag kekal bahagia selamanya :)

Anonymous said...

Happy Anniversarry....wah romantik sekali. insyaallah semoga kalian dianugerahkan cahaya mata yang comel2.

tintaHati said...

Slmt ulgthn perkahwinan :) Lama xmenyinggah di sini. Mg akak berbahgia selalu dgn suami tercinta..Mudah2an cpt2 dpt baby spy bertambah seri lagi :P

costume jewelry said...

can u leave ur phone number to me???

金陵热线棋牌游戏中心 said...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
Personalized Signature:金陵热线棋牌游戏中心,名城苏州游戏中心,云南信息港游戏,彭城视窗棋牌游戏中心,江苏互联星空棋牌游戏中心,广西休闲游戏中心,安徽棋牌游戏中心

jacker said...

womens handbag
womens handbag
fashion handbags
fashion handbag
handbags uk

fishing net said...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
decorative fishing net