18 December 2008

Hantaran Dolu-Dolu....Hikss....

skrg musim org kawin...
tgk hantaran dorg, tingat hantaran sendiri...
jom kita imbas kenangan lalu...
sape2 yg dah kawin tu...
nak gak tgk hantaran korg dulu camane...
jom jom...kita wat entry tayang hantaran kita dulu...
huhuhu...dah xdok idea sebenarnya nihhh...



7 comments:

ei_da.. said...

huhuuuuu sedih gambo hantaran tak byk.. kameraman cam terlupa jek... hangen tull.. but ada gakla... kalo tunang nyerr ada tp kena scan lak...

zino said...

entah.. lupa pulak dah lama sangat hehe

ILA said...

weiiiiiiiiiiiii!!!cantik lah woiiii..spcially hntaran dari yr huby side.bunga ros gitu..sapa yg buat arhhhhhh!!???

ahaaa...kau bukannya generasi perkahwinan yg dulu.Bukan ke baru tahun lepas majlis kau ni.kiranya design yg kau buat kat hntaran as laters punya lerrr..lainlah yg mcm aku ni dah 10 tahun lebih kahwin.Zaman hntaran masuk dlm kotak2..muehehhehe..

pssssstt..mehhh...ke blog aku. tengok design baru cara pmberian orang sekarang utk tetamu.dah maleh nak bunga2 telur lagi dahhh..at les tetamu bley guna beg bunjut tu..huhukk..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

okla nih...x de la dulu....ingatkan dulu taun biler..80an ker..70 an ker..hehehehe...

antalya said...

kak..sy pon nk jwb tag ni jugak..tp bleh tak kalo sy jwb thn dpn hehehehe

cendawanintim said...

cantknyer tengok hantaran yang roses pink tu..

DYLA said...

kak, cantiknya hantaran dari hubby akak tu.. pink2 siap buang2 tu.. cantek banget!