06 February 2007

SELINGAN CITER CITER KELAKORRR...



CITER 2

Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat
tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.Jin tu cakap..."Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau" Negro tu pun cakap "Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar" Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu adi... ... ... ... ... ... ..mangkuk tandas wanita.....wakakakaka...

CITER 2

Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor dan bertanya,"Doktor, saya ada masalah dengan perut yang selalu berangin, tapi ianya tidak pernah mengganggu saya... kentut saya tak pernah berbau, dan senyap. Jadi saya selalu kentut. Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan tua itu... ,dan perempuan tua itu
berkata, "Sebenarnya, saya sudah kentut sebanyak 20 kali ketika berada dihadapan doktor. Mungkin doktor tak tau sebab kentut saya tidak berbau dan senyap." Sambil menarik nafas.. dan tersekat2 ..Doktor itu menjawab, "Ok,sekarang ambil pil ini dan datang jumpa saya minggu depan." Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali. "Tuan doktor," panggilnya sambil marah-marah, "Saya tak tau pil apa
yang doktor beri pada saya, tapi sekarang kentut saya... walaupun masih senyap... tapi baunya sangat busuk." Doktor itu membalas, "Bagus!!! kita sudah
mengubati hidung makcik yang tersumbat , sekarang, mari saya periksa telinga makcik."

23 comments:

ILA said...

eerrrrr...ni x ape2 ker..sya masuk dulu..kang takut lak..ada org marah mcm smalam..huhukkk..sodih okey..:(
anywy..sya cuma nak komen "wah btapa rajin ko mgupdate sehari=1 entry yeakkkkkk...."hehe..kelako ler...:p

Pisces said...

haha..

ILA said...

paling suka...nguper..mak cik yg sdang ketawa tu..lantas sya juga ikut t'gelak..kahkahkahkah!!!

Indah Sakura said...

woww..seksinya makcik yang sdg ketawa tu..hahaa

RaFFLeSiA MeRaH said...

ILA,

xde ape pun, sape yg marah tu, habaq skit kat chek...takat entry copy dari e-mail jer pun...takder rajin mane aihhh...kelakor? bagusss, bagusss...ketawa sambil tayang body...

PISCES,

aik...tu jer komen?? ok, thanks...

INDAH SAKURA,

hehehehe...sib baik x londeh, kalo tak, mahu jadi gilerrrr.....

meera said...

kehkehkeh... lawak, lawak....

Purpleheart said...

Sian doktor tu menahan bau dan bunyi dari pompuan tu..

13may said...

hehhe....walaupun aku tgh marah, aku masih lagi buleh gelak2....hahahahahaha...

kakLuna said...

ingatkan kene sumpah jadi tuala wanita..hahaha

Leeds Al-Malique said...

ehehheheeeeeeeeeeeeeeee

cik pudica said...

gambo tu yg kelakor... hohoho

s * h * i * m * a * h * z said...

hehe
tersengih2 shima dpn pc

lindosh said...

weh wehh.. tak tahan nak tergelak tgk pic atas tu hohoho

nohachomel said...

hohoho....walau dah byk kali jumpa lawak ni, still bole gelak lagi... bagus la menggembira dan menceriakan diri saya di awal pg ni..:)

Apple Pie said...

wakkkakakakkakk

RaFFLeSiA MeRaH said...

MEERA, PURPLEHEART, 13MAY, KAKLUNA, LEEDS, CIKPUDICA, SHIMAHZ, LINDOSH, NAHO CHOMEL, APPLE PIE...

alhamdulillah...sumer org leh ketawa terbahak bahak...leh join makcik kartun tu gelak...kalo nak kemban cam makcik tu pun boleh gak...x der sape yg larang, hehehehe...

NBK466 said...

Harap2 ler mokcik yg 'kentut tak berbau tuh tak makan durian, telur rebus, jering mahupun potai..hu.hu..hu..

RaFFLeSiA MeRaH said...

NBK 466,

kalo tak, makcik ngan doktor2 tu sekali mahu tombang terus...

Kaklong said...

salam,

wah..macam tu punya senario pun ada ek hehe

Hanisumayyah said...

memang bikin saya gelak tengahari ni...

RaFFLeSiA MeRaH said...

KAKLONG,

hehehehe...x tahu la betul ke tak kak, atau cuma rekaan semata mata ker, wallahualam...

HANISUMAYYAH,

emmm...niat sebenar memang nak hepikan sumer org...

akumasihdisini said...

ko terkena kenan Raja Lawak astro ker? apasal ko tak gie ujibakat ari tue?

RaFFLeSiA MeRaH said...

AKUMASIDISINI,

muehehehe...takat copy kat e-mail, sah2 org x nak terima haku...sbb lawak aku tu x original dan x real dan boleh disebut saje dibuat2...