20 December 2006

Gambor Aku Amik Mlm Tadi...























32 comments:

mysha said...

ahku lagik yang pest!!!....

comey kucen2 ko..aku suke!!!aku suke kucen putih tapi yang kunen tue pun lagik comey... tu gambo masa tunang eh...manissnye posing kat ataih katil tue...

RaFFLeSiA MeRaH said...

mysha : aáh, ko lagi yg dulu, takperlaa...org lain bz lagi la tuuu...comei kan kucing aku...tu laa aku geram tu...yg kuning tu lagi besor dari yg putih tu, manis ape ke mende...malu aku aihhh...

PuteriSatu said...

muahhahaa....gambar muka aku yang kembang tu ko pi tey-nang kat blog ko aih....memang malu tul ler...

wah..kuching ko gembira sakan dok atas katil aku tuh ya...amboi-amboi....

RaFFLeSiA MeRaH said...

puteri1 : alaaa...kot aku jadi ko skrg pun aku kembang gak, takder nguncupnyer...adat ler tuuu, ko ni sibuk ngan kembang x sudah2, benci akuuuuu....hehehe, kucing tu memang suker kalo masuk bilik, x renti berlarinyer, pehtu dia manjat tingkap nengok org kat luar tu...dlm hati aku, jatuh kucing tu nanti bersepai kepala otaknyer...muehehehe...

mysha said...

kucen2 ko tue name ape???

Anonymous said...

uish...theme purple..ingatkan rafflessia merah buh kaler merah...puas ati la dh tgk muka kak RM..kot tak, dok terbayang Rita Rudaini (sbb rafflesia :P) ja..upanya lagi manis...

Kak Lady said...

hehehhe...hai rafflesia...kak lady dpt online pagi ni sekejap...terus masuk blog rafflesia sebab nak tengok gambor...uiks...orang dah ade kamera digital boleh lah selalu masukkan gambar sekarang ye...

Gambar masa tunang ke tu?

Purpleheart said...

comeinya kucing..

yang tak tahan tu warna PURPLE!!!!!!!!!!!!!!

RaFFLeSiA MeRaH said...

mysha : alaa, aku taruk name kuning ngan putih jer...sib baik jer aku x taruk name bwg putih bwg kuning...kalo x haru aku jadi mak tiri...huhuhuhu...

kakluna : rita rudaini?? wakakaka, rasanyer tang kuku jer yg mcm rita rudaini...tang lain sumer x same...tema tu main tibai jerr, x der kaler favourite pun...jgn kaler itam sudah...mane ader manis aihhh...kucing2 tu lagi manis...

kaklady : thanks kak lady, walaupun bz sempat lagi masuk blog sy...aáh, tu gambar tunang ari tu, nantila, gambar hantaran sy buat tu sy letak kemudian yerrk...memang tgh kemaruk ngan kamera tu skrg nih...hehehehe...

RaFFLeSiA MeRaH said...

purpleheart : hehehehe...favourite kaler yerk...tomeiii kan...

13may said...

tu kucing jantan ke betina???

RaFFLeSiA MeRaH said...

13may : tu soklan ko yerkk, hampehhh hang ni...yg kuning jantan, yg putih betina, jap lagi lahir la zuriat...wakakaka....

Pisces said...

yeay.. aku dah tgk gambar ko.. hehe.. malu2 ghitu..

wey, apsal gambar abg ko tu, tak der kepala.. letak la gambar dia laks..

razliza said...

a'ahla btul kata kak luna, apsal tak kaler merah..pastu ada bunga rafflesia ke..nanti kawin buat camtu ek..mesti saya tau tu kenduri rafflesia merah..hehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

pisces : mesti lah memalu, kang x malu kang cam bukan aku lak yg bertunang...muehehehe, gambar abg tu yerkkk, sempat lagi ko belek gambar tu yerkkk, gambar tu utk tatapan tunang dia sorg ni jerr...

razliza : kaler merah yerkkk, x mcm keling ker? muehehehe...tgklah nanti, akan difikirkan kemudian yerkkk...bunga rafflesia nak letak yerkk...insyallah...

happyirfa said...

emmmmmm..jeles lagi aku hari ni..
wah pasni semua en3 akak hanya en3 bergambar jelah..tak [ayah taip lagikan..gurau jer..
comei akak..baru nampak jelas gambar akak kali ni..cik abe mana?

RaFFLeSiA MeRaH said...

happyirfa : jgn jeles dik, pasni ader duit lebih leh beli kamera tuhhh...tak jugak ari2, org bosan lak tgk gambar x lawa kita ni...hehehehe...mane ader comei, kucing tu lagi comei dari akak, gambar abg ader blkg cincin tu, muehehehe...dia pemalu, dah mintak izin nak tayang gambar, dia x bagi..lagipun kamera ni baru beli, lum jumpa dia lagi...nantilah ader kesempatan akak tunjuk yerk....

Masy said...

ooo maka ittewlah gmbr btunangnyer yee

RaFFLeSiA MeRaH said...

masy : aáh...tu la dia nyer, x cun pun...lelain gambor lum snap lagi...

Sunan_Jati said...

wargh... pic masa bertunang ari tuh yer..tahniah diucapkan.. hahhhahahahha!

Anonymous said...

huih..posing ayu-ayu gitu..

comey aa kucin..suker kaler oren tu..

RaFFLeSiA MeRaH said...

sunan jati : aáh...dah 2 bulan dah pun...apepun thanks...

mamasinga : hehehe...posing tu memang tgh control ayu...kuning tu besor sgt badan dia...kuat mkn, putih tu nakal, suka panjat tingkap, cam nak bunuh diri jerr, hehehehe...

akumasihdisini said...

macam penah ku lihat wajah2 itu...tapi di mana yaa...? wargh wargh wargh...gambor dlm gambor...yg ko gie amik gambor yg ko dah cuci guna digicam ko apasal...dah tak clear...tak per laa...asalkan ader gambor...!

kembar ke korang berdua nie...tang maner kembor nyer tue...tak nampak pun keirasan nyer...ke ko kembor satu mak satu ayah tapi lahir asing2...ko lahir tahun lain...puteri1 lahir 2 tahun kemudian...he he he...!

kucing...??? aku no komen...comel setara maner nyer pun kucing tue tetap menjadi kegelian aku untuk memegang nyer...apatah lagi memeluk nyer...seumur hidup aku tak nah kucing dok atas ribaan aku...jgn harap...jgn mimpi laa kucing tue...tapi klau ader saper2 yg cabor aku pegang kucing dan nak bagi duit rm10 ribu...akan aku pertimbangkan...he he he...!

RaFFLeSiA MeRaH said...

akumasihdisini : weiii, ko penah tgk kat mane? ni gambor ni fresh tau, mane ader ramai lagi org tgk, tapi ko memang dah last nyer komen...aku kembar mcm org lain gak laa...satu tarikh lahir, aku kuar dulu, adik aku kemudian...memang x seiras wajah kitorg ni, sorg dah kawin, sorg lum lagi, sorg dah ngandung, sorg lum lagi...muehehehehe

kucing tu memang ko tu penakut kucing, ngalah org pompuan, takder saper aiih nak bagi ko 10 ribu pegang kucing, aku nak bagi ko pegang rimau dpt 10 ribu nak?? muehehehe...

akumasihdisini said...

ko cabor aku pegang rimau...ko tak nampak ke aku nyer profile tue gambor aper...rimau kumbang tue...bukan calang2 org bleh letak gambor rimau...!

aku teringin gak nak kenal ko ngan adik ko tue...bukan aper...biler tgk gambor korang berdua...rasa mc penah jer jumpa kat maner2...tapi aku tak ingat...nanti klau aku teringat...aku citer kat ko...!

Anonymous said...

wah posing yek.. sweet :)

tapik tapik.. saya mahu kucen2 itukk! rasa cam nak geget tinge mereka.. ngeh ngeh ngeh

Anonymous said...

hahaha... dah dah.. iit`s time to updet.. hahahah

RaFFLeSiA MeRaH said...

akumasidisini : eleehhh, rimau x berkutik wat ape...cuba ko gi pegang rimau kat zoo yg tgh mengaum tu...lum ape2 ko dah terbeser...muehehehehe...hooo?? ko kenal aku 2 beradik? yar betul ko nihhhh...tah2 kita sedara dok?? ko cepat2 flash back balik ingatan ko tuuuu....

lindosh : posing ala2 malu gitu, wakakaka...nak kucin tu yerkk, meh dtg amik kat ampang...tapi janji, kena jaga kucen tu cam jaga diri ko sendiri gak tau...

Syikin said...

salam,

yeh yeh, suka dpt tgk RM..serba puple u..

kecik lote aje kucing awak ni :D

anak2 akak nak bela, akak tak bagi, ada yg asma.

pasal rm tak berapa sihat lepas makan petai tu, akak rasa badan RM jenis sensitiplah..udahlah tu ya, jgn bantai makan lagi yg buatkan awak jatuh sakit, kang tidur menonggeng tak tentu halanya tak sudah, silap ari bulan jatuh katil huhu..

wah, ni berkobar nak beli kamera digital gak ni, tak taulah bila cik abe akak nak beli tu :D

RaFFLeSiA MeRaH said...

kak syikin : heheheh, sori ler lambat skit publish gambor tuhh, dah basi dah org kata...kecik jerr, umur kucing tu, start pose ri tu dia lahir...tu la, org asma memang bahaya sgt ngan bulu kucing...memang dah beringat dah bab2 mkn ni, tak larat kat, 3 kali direct kena camni...

Arena said...

Phwiiitt ada kamera baru tuh..

RaFFLeSiA MeRaH said...

arena : hehehehe...tgh jadi jakun ni, tiap ape yg aku tgk sumer aku nak petik jer kamera ni, last2 bateri lak kong, muehehehehe...