11 August 2006

Perasaan Dari Hati Sanubari.....

honestly.. rupa2nyer susah ekk, bagi kita utk create rasa sayang.. susahnya nak create rasa rindu.. susahnya nak create rasa percaya.. susahnya nak mengaku hati telah dimiliki.. susahnya nak mengiyakan diri menyayangi.. susah juga mengakui diri merindui.. tapi hati ni tewas dr mengakui hakikat tersebut.. rindu itu wujud.. kasih itu telah hadir.. sayang itu ada.. dan akhirnya terpaksa diakui perasaan semakin nyata.. insyaallah.. kalau ada jodoh aku…kalau mmg dia yg diciptakan tuhan sebagai pasangan hidup aku.. adalah nanti ikatan janji....dan adalah juga penyatuan hati..semoga Allah tabahkan hati ini.. tingkatkan kesabaran aku, kesabaran diri dia…semoga persefahaman dan kepercayaan yg ada antara kitorg berterusan.. dan semoga saling ingat mengingati antara satu sama lain samaada tentang kesabaran, kepercayaan, ketabahan dan tanggungjawab. Apapun..aku serahkan segalanya pada Dia Yg Maha Kuasa..Dia Maha Mengetahui segala sesuatu.. dan aku akan berusaha apa yg terdaya.. segalanya telah ditentukan.. insyaallah.. kekalnya hubungan kitorg kini kerana Dia dan atas usaha kitorg sendiri.. tiada kejayaan yg akan dtg bergolek tanpa usaha.. insyaallah niat kami ikhlas, lillahitaala..aku bahagia kenal diri dia…aku redha dgn apa yg tuhan kurniakan buat aku skrg ni…

3 comments:

Aku adalah aku said...

Insyaallah jodoh tak kemana...nanti leh la aku pinjam kata2 ko ni utk mengayat....wakakaka...tapi aku puji ko mmg pandai bab2 bermadah

Puteri Satu said...

weh...aku ciplak kat maner nih...kat novel ke weh..? muehehehe...

~comei~ said...

kak... ni... dari blog nis kan?? semoga kebahagiaan tu milik akak juga...