14 August 2006

Citer-Citer Hari Sabtu...

12 Ogos 2006 (Sabtu)

Ari ni kenduri kawin anak cc aku...fuhhh, panas giler sampai kat dewan tu, sib baik dlm tu aircond, sib baik gak diorg sediakan cendol, sejuk jiwa aku skit...kekekeke, lapor punyer pasal, licin satu pinggan nasi aku tibai, tah ler nasi tu nasi minyak ke nasi beriani ke aku pun dah x perasan, main mkn ajer...pengantin pun masa aku tgh mkn tu, baru nak masuk dewan, yg peliknya pengantin pompuan takder pulak nak pi jemput hubby dia jalan sekali naik pentas ekk…hishh, duk tunggu jer kat atas pelamin tu pasai ape…takperlaa, dah penat nak berjalan kot…wakakaka…apepun kaler merah tema diorg ri tu…aku tengok cc aku tu siap pakai selendang merah menyala, adik aku tegur dia masa mula2 jumpa tu, cam koir pulak cc ni ekk (mulut laser ni tetap gak nak melaser…hehehe…) tapi sekali pandang cam nak pegi mesyuarat wanita umno pun ader…tapi aku x laser, dlm hati jerk…tapi cc aku tu no hal…cakap camner pun dia leh gelak, sportingnyer cc, susah nak cari rupa dia tu…

Dah siap mkn otw balik singgah giant cik puan ni nak beli rak kasut nak hias umah dia, ikut jer laa dlm panas2 terik tu, last2 rak kasut lak mahal, cancel terus, wakakaka…lain kali jer la beli yer cik puan, cik tuan pun tak kisah sgt, cik puan ni jer lebih2…wakakaka…sampai umah adik aku ngan member sorg (nona name budak ni, typist baru tempat aku) singgah umah aku kejap, minum2, mkn2…hehehe…mata aku pun dah mamai masa tu, diorg balik aku bantai membuta sampai kul bape aku pun x hingat…sib baik smpt smbhyg asar…mlm tu duk tunggu nak tgk rancangan cik ct kita tu lerrr…hehehe, eh…apsal ari ni aku x send msg kat bf aku ekk, dia pun dah lupa aku ker?? ooo…baru aku ingat, ri ni dia sibuk skit bwk mak dia gi tanjung karang, skrg ni dah jadi rutin harian dia kalau tak sabtu, hari ahad dia akan bwk mak dia pegi saner…tapi tu ler, selalu kalau aku teringat dia, mesti dia tipon aku, takpun aku tipon dia, wakakaka….

Mlm minggu camni, kalau dah kwn dia ajak kuar, time2 tu jugak ler kuar nyer, x leh kurang seminit, x leh lebih seminit…tipon aku tu pun takat nak gtahu aku jer la ekk..orait, no hal…aku pun x suka nak kongkong org yg belum jadi hak aku, x gitu cik elly…wakakaka…kalau dah jadi hak aku pun aku x suka jugak guna perkataan kongkong ni, dah mcm kingkong pulak…(ingat dulu2 ader kacang cap kingkong, mane pegi kacang tu ekk…masa aku kecik2 dulu, mak sedara aku ader jual kacang ni…) so, mlm tu wat hal aku sendiri…tgk dato’ k bercakap kat tv, wakakaka….pakcik ni sekali pandang memang nampaklah berumurnyer, tapi yer laa, hati dah suka kan…nak wat camner, mesti siti pun pandang dia encem, per cayalah…kalah dah tom cruise ker, sape2 la yg encem sebelum ni….stop citer utk ari sabtu…jap lagi sambung citer ari ahad…

3 comments:

elly said...

wakakakak....king kong dah jadi pelakon filem...tu yg kacang cap king kong dah takde....

p/s:elok la tu jgn kongkong2 sgt tapi jgn percaya lebeh2 lak...hehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

wakakaka...yup, betul cakap ko tu, dah jadi suami pun jgn letak kepercayaan 100%, jgn sesekali ye kawan2...

~comei~ said...

g tjg karang wat apa? area maner?