05 February 2013

KEJAP JER ZARA DH BESAR...HARI NI DAH 48 HARI USIA ZARA...




   










baru dpt bergambar dgn zara...kalo tidak, langsung x menyempat...huhuhu, baru anak sorg dah super duper bz nyer...apepun sy bahagia dgn kehadiran zara dlm hidup kami...alhamdulillah dan terima kasih buatmu Ya Allah atas kurniaanMu ini....syukur...

5 comments:

Biarlah rahsia said...

tahniah kak RM...semoga permata hati dapat menceriakan lagi rumah tangga kak RM dan dapat memikul tanggungjawab sbg ibu dgn baik sekali....aminnnn!

antalya said...

ahahaha tu baru sorang ye dok. kalo dh 2 mcm yun kembo akak tu lg lah haru biru. tp siyes mmg terkejut sgt tgk perkembangan sebulan baby zara. mendadak kebulatan dia kan. eiii geram nk cium gomol pelok2 dia tu

AIN NAZRI said...

waaa chumel sungguh zara ni.. semoga membesar dgn sihat.. muah muahh tuk zara ye..

:|: TinTa Kibod :|: said...

huiii super duper debab dahhh...
isshhh ni kene p tgk lg nih...
ritu x dpt dukung pn asyik beyak je zara...hehehe...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI