29 May 2012

SAKIT PERUT MELANDA



Pagi ni dah la bangun lewat...sedar2 dah kul 6.30 am...kelam kabut gak dibuatnya, dgn perut yg meragam x tau knp...lepas solat subuh rasa menggelodak siap ade bunyi2 lagi dlm perut sy ni...sah2 la tu bunyi angin, not bunyi cacing yerrr....smpai kul 7.30 am siap masuk toilet smpai 5 kali....aduyaiiii...penat dibuatnya...rasa2 hati mcm nak amik mc jerr ari ni tapi bila sy memikirkan hari ni unit sy memg x der org, masing2 semua pegi ke program jabatan, gagahkan jugaklah drive pegi opis...tu pun dah lambat smpai opis, patut masuk kul 8 tapi gerak dari umah pun dah kul 7.45 am...nasib smpai opis belum kul 8.30 am...punca sakit perut tu pulak sy pun x tau, padahal smlm sy puasa...mkn pun nasi, goreng ikan dgn goreng taugeh...pastu sy mkn buah mangga dgn jambu cicah serbuk asam boi....tp anggur pun sy mkn gak...adakah sy mkn buah byk sgt agaknyer....huhuhu...suami sy cukup pantang kalo sy salahkan makanan bila sakit perut, dia kata makanan tu kan rezeki dari tuhan, buat aper la nak salahkan makanan...hehehe....

4 comments:

antalya said...

patutlah sakit perut akak mkn buah masam2 byk sgt.ehh xleh salahkan makanan yer.xbaik.so, salahkan si pemakan aci tak

m.u.l.a.n said...

harapnya dah baik... takpe kasi buang yg tak patut kat dalam perot tu... insyA sihat perot tu nanti.. ada doktor kata gitu jgk...

CheNamNam said...

huwaaa sedapnya makan mangga cicah asam boiii....:P

agaknyer itu kut penyebab sakit perut tapi oklah sakit perut boleh yakyakkk..lawas gituu...:P

Irfa said...

bulan posa ni perut agak sensitif
jgn sebarangan makan