04 November 2011

LAME SGT X UPDATE RUPANYA....

salam semua...lame betul sy x update blog sy ni...
sejak pas raya puasa hari tu satu entry pun takde....
sy sihat-sihat ajer...alhamdulillah...
nak kata sibuk tu x der la sgt...cuma sibuk berfacebook jer lately ni...
ntah kenape mood nak berblog dh makin berkurang...
mgkin dh x byk idea nak menulis disini...
sesekali ajer sy sempat menjengah blog kwn2...
mintak maaf byk2 yer...
utk pengetahuan semua sy dh pun berpindah pejabat
dari kuala lumpur ke putrajaya...
dan syukur sgt2, berulang dari bangi pun x jauh mane
sblum ni kuar umah pkl 6.15 - 6.30 pagi...
skrg ni antar pkl 6.15 - 7.00 pagi baru kuar dari umah...
cuaca pun dah terang...
syukur pd tuhan atas kurniaannya ini....

5 comments:

HappyIrfa said...

salam aidiladha kak..
balik pahang tak?
saya raya kat cheras je kot

si tuan putri kiUt said...

selamat hari raya aidiladha kak...

alhamdullilahh, best kan umah dekat ngan opis... jelesss ai hehe

:|: TinTa Kibod :|: said...

besnyaaa kakkk...
dkt dah bangi-putrajaya...

ArELeEz said...

alhamdulillah.. seronok kan bila sumenya dip'mudahkan? ;)

Azura said...

Tahniah kak da makin dekat ngan rumah... Bile la nak jumper akak ni kan... hehehe