25 July 2011

TAK LAMA NAK PUASA

pejam celik pejam celik dah nak masuk bln ramadhan rupanya...
camane persiapan korg nk sambut puasa??
sy biasa2 ajer...takde persiapan apepun...
cuma excited skitnya bila pertama kali berpuasa di rumah sendiri...
dan insyallah, teringin berterawih di Surau Green Villa...
jarak surau dekat jerr...di Blok B sebelah Blok A rumah sy....
turun lift jln kaki seminit jer dh sampai surau...hahaha....
nak dgn x nak jer nak buat amal ibadat kan....

6 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

bessnya pat terawih..
aku ni sok tggu anak dh tdo la bru usahakan teraweh sndri...drp takde..huhu...

RaFFLeSiA MeRaH said...

tinta kibod ~ camtu ajer la caranya utk org2 yg ade anak kecik kan, nak bwk sekali ke surau mengganggu jemaah....bukan sengaja x nak pi kan....

~aSHa~ said...

selamat menyambut ramadhan..

terima kasih kerana singgah...

semoga kita perolehi keberkatan di bulan ramadhan nanti...insyaAllah

RaFFLeSiA MeRaH said...

asha ~ mekasih sudi menjengah blk blog kita....

Nur_Ied@ said...

salam ziarah...

alhamdulillah, jika diberikan kesempatan bertemu lagi kita dengan Ramadhan tahun ini.

Moga Ramadhan kali ini akan memberikan 1001 'makna' buat kita semua.

**bertuah akak dapat rumah berdekatan dengan tempat ibadat...

ArELeEz said...

selamat b'tarawikh, kak!