04 April 2011

PASPORT

pasport sape?? sy punyer...huhuhu, oohhh...jgn buat spekulasi sy nak melancong ke bandung pulak yer, hehehe....tak, tak.... mane2 yg dah tau tu, kira dah sedia maklum la...dan utk yg belum tau, insyallah tgh bulan dpn sy, suami dan jugak mak akan mengerjakan umrah...bukan niat sy nak cerita disini utk menunjuk-nunjuk tp niat sy supaya korang2 semua dpt doakan perjalanan kami sentiasa dipermudahkan dan diredhai oleh Yang Maha Esa dan mudah-mudahan juga korang dpt menjejakkan kaki ke tanah suci. Sebenarnya plan nak ke sane bulan 12 tahun lepas tp atas masalah visa yg x dpt dikeluarkan oleh pihak Arab Saudi, plan tu terpaksa ditunda...kali ni mudah-mudahan tiada masalah dan berjalan dgn lancar....doakan kami ok....

9 comments:

kak Erna said...

RM..semoga selamat pergi mengerjakan umrah dan selamat juga kembali ketanah air..dan dipermudahkan segala urusan ditanah suci dan diberkati

PuaN su SU said...

kak...moga akan ..suami akak..ibu akak..
segala urusan dipermudahkan oleh ALLAH ...amin

Shibam Jelita said...

best nya, selamat menjalani ibadah umrah ye

Purpleheart said...

alhamdulillah murah rezeki rm..nanti jgn lupa doa bnyk2 disana..doakan untuk kawan2 sekali ye..agar dapat mengikut jejak rm juga..

suri solehah said...

salam kenal..semoga dipermudahkan semua urusan..

Diarihatiku1976 said...

Moga semuanya dipermudahkan... jgn lupa doakan aku skali ekk.. kita kan senasib...

Biarlah rahsia said...

sy doakan semoga perjalanan kak RM selamat pergi dan selamat balik. insyaAllah balik nanti ada rezeki...kami dulu gitu jugak...blk haji setahun Alhamdulillah akhirnya dikurniakan rezeki anak.

RaFFLeSiA MeRaH said...

terima kasih pada semua yg mendoakan perjalanan sy ke tanah suci...insyallah, mudah-mudahan segalanya berjln seperti yg dirancang....amin...

ArELeEz said...

alhamdulillah.. leez doakan semoga akak selamat pergi & kembali.. amin.. err.. akak doakan la semoga kite sama2 dpt baby, ek?! ;)