15 October 2010

SeAwaL JaM 7.00 PaGi....

pagi ni adalah hari ini dlm sejarah...sy sampai ke pejabat tepat pukul 7 pagi...bknnya ape, tu pun sbb sy kuar seawal kul 6.30 pg, keter sy dah kehabisan minyak dari ptg smlm lg...mlm td asben sy malas nak kuar sekadar isi minyak...sy pun dah offerkan kerajinan sy kat dia nk tuang minyak pagi2 ni...kuar awal pagi memang selesa betul la...dgn keternya x byk, lancar jer pergerakan ke pejabat, ape kata pasni gi keje kuar awal2 pagi cam hari ni...huhuhu...silap2 dlm setahun ni jer la sekali sampai opis kul 7 pagi...ahaksss....kalau x, memang nyawa2 ikan jer la time punch kad...

sedar x sedar ari ni dah pun jumaat, memang smgt btl nk gi keje disbbkan esok dgn lusa dh cuti bagi kita2 yg bekerja ni?? korg kemaner esok? sy mgkin ke pejabat kot, nak kutip2 cuti gantian...al-maklumlah, cuti pun dah ciputttt, kena la gagahkan jugak bekerja hari sabtu ni...emmm...

klik sini http://welldonephotoimage.blogspot.com/

3 comments:

@yue said...

kutip cuti gantian?
mksudnya?

RaFFLeSiA MeRaH said...

ayue ~ maksudnya same jer dgn cuti " BOOK-OFF "

ArELeEz said...

oo.. buleh kutip2, ek? xtau plak leez.. hmm.. ilmu baru nih! ;)