12 October 2010

CIK P DAH MAI....

rupanya dh lame blog tak diupdate...patutlah dah nampak sawangnya...ntahla, lately ni x tau ape yg nak diupdate...idea lari tah kemaner...nak upload gambar masakan pun mcm dah malas, huhuhu...ape yg dimasak pun benda yg same...korg pun mesti akan jemu n jelak gak nanti...

ari ni perut x brape selesa sbb cik P dah mai dari maghrib smlm lagi...bulan lepas langsung x mai pun cik P...tp sy x rasa pun ade isi...huhuhu...tp 3, 4 bulan ni elok pulak cik P dtg tarikh yg bih2 kurang jer....ekceli memang peod sy jenis x regular...mgkin sbb tu la lambat lekat...wallahualam... ni jadual kedtg cik P sy bg 3, 4 bulan ni....

Bulan Julai - 10 Julai 2010
Bulan Ogos - 11 Ogos 2010
Bulan Sept - Langsung x dtg
Bulan Okt - 11 Ogos 2010

ade masa sila la klik : http://welldonephotoimage.blogspot.com/

4 comments:

Cik PUan Mr Shaiful.. said...

salam akak..cik P su pun x dtg2..pas gugur 1.7 ri tu sampai skang...hu hu hu..bila wat urin test sokmo -....hu hu huu...insyaALLAH sampai rezeki kita nnt kak

ArELeEz said...

macam leez, b4 kawen mmg cantik jer jadual cik p nih. pas kawen, terus ke laut. tp, almost every month akan ade la.. cuma ade sekali tu, 3 bln xde! buat upt sendirik, resultnye -ve. skang tgh buat rawatan moden & tradisional. hopefully berjaya! amin..

ArELeEz said...

anda dpt award. amik kat blog leez, ek?! pukul 8 a.m (14 oct 10)

ArELeEz said...

amik award kat blog leez, ek?! ;)