14 September 2010

DI KAMPUNG SEBELUM RAYA

usaha betul suami sy membuat lemang raya kali ni
dah la tahun ni sorg2 ajer membakar lemang
puterisatu dgn suami tahun ni beraya di sepang dulu
raya pertama baru balik ke pahang
so, raya tahun ni kami beraya kurang meriah sgt
maklumlah budak keciknyer takde
sblum ni riuh dgn gelagat si aqilah
harap2 tahun dpn muncul la sepupu aqilah pulak
hehehe...insyallah moga tuhan makbulkan
sampai ke mlm lemang masih dibakar
sori, gambar very2 x memuaskan...
gambar dari kamera belum sempat di upload lagi
ade la 15 batang lemang nyer...

ni la hasilnya...alhamdulillah, elok masaknyer
kira berjaya la suami sy membakar lemang tahun ni
sy pun masak2 sorg2 ajer
ni pulak hasil tgn sy...
rasanya??? boleh la tahan....huhuhu...

rendang daging

rendang ayam

nasi impit

kuah kacang

kuih tunjuk-tunjuk, hehehe....



5 comments:

Biarlah rahsia said...

selamat hari raya..maaf zahir batin..teringat lg.tahun lepas dpt kad raya dr akak...
Didoakan akak dan suami cepat2 menimang cahayamata...AAAmin!

RaFFLeSiA MeRaH said...

biarlah rahsia ~ insyallah, doa2 kan yer....

Puteri Satu said...

ini nak tunjuk bakar lemang ke.. nak tunjuk gen2 baru...wekekekekke.. Insyaallah harap tahun depan rumah mak lebih meriah dengan kehadiran adik Aqilah dan sepupu baru Aqilah... amin..amin..amin... harap sangat nih...

antalya said...

a'ah tula..terperasan ada gen2 merah.tp nk kata kak puteri punya dorang balik beraya kt sepang.hohoo ada org beraya ngan keta baru la syoknya ekekek.btw meriah betoi persediaan raya korang walaupun just b'3 ngan mak ye.seronok

ArELeEz said...

bnyknye air tangan akak..! hebatlah! ;)