21 May 2010

NAK UPDATE APE PUN TAK TAU...

sebenarnya dh x tau nk update ape
tu pasal la blog ni dah penuh sawang, huhuhu....
dlm waktu sy tak update tu sebenarnya sy kena batuk/selsema lg
kerap benor sy ni kena batuk/selsema kan
agaknyer ketahanan badan sy kurengggg
tu pasal senang sgt cik batuk dan cik selsema mengorat sy
ahaksss....
harap2 pasni lambat lg la dorg nk ngorat sy, hehehe...
tp saat sy update ni sy memang dah baik dah
ade skit2 jer lg batuk tp memang dah kira ok dah

5 comments:

kak Erna said...

RM..salam..dulu akak pun macam tu..tapi selepas makan spirulina..dah o.k dah..jarang betul batuk selsema..setahun tak de sekali pun..tapi..sekarang ni..tak taulah..ada orang kata pulak spirulina tak baik untuk kesihatan..

YanDarwisy said...

Salam kak...lamer tak sembang kay comment akak. Akak x sihat ker? Yan ader nampak akak kat satu forum. ni email yan, yangraphix23@yahoo.com. Nak tanyer skit dgn akak. TQ

Diarihatiku1976 said...

sinonim penyakit tu ngan ko ekk...

kamimalaysia said...

jom2 lawat sye utk mengetahui ape yg berlaku dan ape yg hangat sedang berlaku di malaysia skrang :D

ArELeEz said...

leez plak if 'cik batuk ngorat', mmg lambat nak elok. makan mase woo..