25 February 2010

ORANG BARU


perhatian semua!! ni gambar baby org lain yer
bukan baby sy...
sbb sy lum penah mengandung...wekekekeke...
baby ni lahir 23.02.2010, baru berusia 3 hari termasuk hari ni
masa amik gambar ni umur dia baru 1 hari
baru sgt tgk dunia
tgk tuuu pandai jer dia posing
lahir di hospital sg buloh kul 12.45 tgh mlm
berat masa lahir 3.33 kg secara normal
name baby si ayah dan ibu masih mencari, huhuhu...
sy cadangkan muhammad aqeel
sebenarnya ciplak name anak kwn sy
tp jgn bitau dia tauuu
yg si ayah baby nak taruk name muhammad haris
padahal abg si baby ni name muhammad arif
tak ke akan2 name dorg
apepun, terpulang la pada ayah dah ibu si baby ni
memasing ade hak nak letak name apepun pd baby dorg kan
okla....
nak tau sape punyer baby tomeyy ni
hehehe...sebenarnya baby ni anak adik ipar sy
skrg berpantang di rumah sy
utk pengetahuan semua kat umah sy skrg dah bertambah
penghuninya
adik ipar dah pindah ke rumah sy tinggal tu
mlm2 skrg ni bunyi sore baby nangis jer
huhuhu...blk keje pun nampak baby
kalau la baby tu baby sy sendiri
oohhh...indahnyerrrrr.....


3 comments:

Diarihatiku1976 said...

lor.. spa jaga dia.. bukan umah ko takde orang ker... jadi mak bidan ko yekkk...

@yue said...

a'a ye tak ye gk..spa jga..mak metuo dia eh...

hrp2 pasni jangkit kt ko kak...

RaFFLeSiA MeRaH said...

dairihati1976 & ayue :

yg jaga dia laki dia sendiri, mandikan baby, wat aper semua yg patut...mentua dah takder...laki dia cuti seminggu....