09 November 2009

SAYA TAK SIHAT...

ari ni sy mc...dan mgkin esok pun sy mc lagi...
dari smlm sy dah rasa sy selsema...
ingatkan pagi td bertambah ok...
rupanya bertambah teruk....mlm td kul 8 sy dh tido...
tu pun tido yg x aman...idung sy x selesa...
sok sek dgn tambah sesak napas sy sbb idung tersumbat..
aduhhh...x tahannyer keadaan mcm ni...
kul 4.30 pagi td sy bgn solat isyak...
pas siapkan asben sy gi keje, sy pun bummmmm....
sambung tido blk sampai ke pkl 9...
pun dah mula x selesa...tekat terasa perit...
idung ni apetah lagi...jap berair, jap tersumbat...
so...mlm ni sy nak pegi klinik...
sy nk mintak mc 2 hari...ari ni ngan besok ok...
sy cuba nk tido tp sy x selesa...
sy nak abihkan masa sy, sy layan intenet sorg2 kat umah...
hiksss....doakan sy cepat sembuh yerr...
oppss...sblum terlupa, jgn teka sy peknen tau...
sbb sy memang x peknen wat masa skrg ni....hehehehe....



5 comments:

♥ adLya ♥ said...

ciannye akak xsehat ye.. mkn ubat n rehat cukup2 okei..

eja said...

cpt2 jumpe doc..hubby i sy pun dh dekat 3 minggu xhilang2 batuk n selesema..minggu ni badan n kepala lak pening..dh 3 kali p klinik

Diarihatiku1976 said...

lor ciannya ko.. sunyilah unit transport tu.. bunga takde.. kumbang je byk.. ahahskss

kak anie said...

Raflessia...jgn lupa pi doktor & makan ubat...rehat betul2 ye...

sujaihah said...

hu hu...saya pun tak sihat...tp gi keja gak kak..semalam dah mc jaga anak..tekak ni tak sedap betul rasanyer