21 October 2009

PERKENALKAN IPAR-IPAR SY....


ALONG - YG PERTAMA
ni akak ipar yg sulung...
anak 2 org....duk di serdang...
keje meniaga somi isteri kat kantin UM


ANGAH - YG KE 2
akak ipar no 2....
anak 4 orang duk kat sentul...
keje kat spital GH...


ABANG FADIL - YG KE 3
abg ipar sy ni pun lambat dpt anak gak dulu...
dkt 6 thn....jenuh berubat....alhamdulillah,
skrg dah 2 org anak dia....
keje dia bwk teksi...wife dia keje kerani kat UM..
diorg duk kat subang


ACHIK - YG KE 4
akak ipar yg ni keje swasta kat damansara utama,
anak cuma sorg dah darjah 5....
dia ni rajin dtg umah sy....
dan dia ni memang suka berjln...
umah diorg kat kota damansara..


ABG MAT - YG KE 5
abg ipar sy ni pun keje sendiri...duk di gombak...
wife x keje....anak 4 org....


ASBEN SY - YG KE 6
x yah la sy kenalkan yer....dia la asben sy...
dah hampir 2 tahun kami kawin...
masih dlm mood honeymoon...hiksss....
insyallah...kalau ade rezeki, tuhan akan bg gak kami baby....
mgkin belum cukup usaha jer lagi....


ITA - YG KE 7
adik ipar yg sorg ni anak 2 org jugak...
duk di ampang....diorg suami isteri pun meniaga...
meniaga kopok lekor kat psr keramat...
sape2 penah beli kopok lekor kat situ, mesti jumpa dia...
kopok lekor dia sedappp...sbb import dr tgganu...


KAKAK - YG KE 8
adik ipar ni ekceli kembar tau.....
tapi yg ni kuar dulu so diorg panggil dia kakak...
anak sorg nak masuk 2 (peknen dah 5 bln skrg ni)
x keje pun, jadi pengasuh anak org....duk di lembah subang...
asben dia jer keje di proton...


NANI - YG KE 9
adik ipar ni lah pasangan kembar si kakak td...
muka diorg memang seiras kalau mula2 tgk....
dia ni pun lambat dpt anak...3 tahun jugak berusaha....
alhamdulillah rezeki dia, x lame pas wat treatment, terus lekat...
dlm gambar ni anak kedua dia...
yg pertama dah umur 2 tahun lebih....
pas bersalin yg pertama cepat pulak lekat yg kedua....
pun x keje gak, asben dia keje kat tabung haji....
duk kat kota damansara...


PIE - YG KE 10
adik ipar paling bongsu....
keje dgn kwn...x der la tetap mane pun keje dia ni...
ooo yer...still single lagi...
tapi dgrnya bulan dpn ni nk pegi merisik...
insyallah tahun dpn berdua la si pie ni...
dia duk umah akak ipar yg sulung kat serdang....
mgkin pas kawin nanti duk umah wife dia kat ampang...


okla....ni la semua ipar2 sy....ramai kan....
kalau diorg berkumpul balik umah yg sy duduk skrg ni....
memang x payah panggil org lain....
takat diorg2 ni pun dah mcm kenduri kawin...hiksss.....

4 comments:

Fadh said...

ayat "ASBEN SY - YG KE 6" sekali pandang mcm ko sebelum nie dah kahwin 5x he he he (gurau jer tau,jgn amik hati plak)

nizza-abira said...

betul kak,
tak yah panggil org lain
ipar2 aje dah ramai
lom campur lagi biras & anak2 buah kan kak...

CuTeMiUt78 said...

walllaaa.. sesi ko mengenalkan ipar2 ko plak ya.. hari tu.. aku.. hik..hik..hik.. emmm adik beradik abg ko pun ada kembar erk.. emmm ko pun kembar.. ni harapan ada anak kembar tinggi ni.. insyallah aku doakan semoga dpt anak kembar gak

ArELeEz said...

oic..

selamat b'kenalan! ;)