08 June 2009

HEPI BELATED BESDAY TO AQILAH....



walaupun besday aqilah dah lepas 11 Mei ari tu...
tp mama ngan papa nyer tetap nak celebrate besday aqilah...
so...cik ngah aqilah (sy) ngan asben sy (ayah ngah aqilah)
ditugaskan jadi jurufoto party aqilah...huhuhu...
dan ni la sedikit sbyk hasil yg dpt....
gambar pun x seberapa nk banding dgn photographer pro kan...
apepun harap ni permulaan saje...
abg...kena pertingkatkan lg tembakan Nikon D90 tu...hikss...
apepun hepi besday wat aqilah...
semoga membesar sebagai insan yg berguna....
sy suka tgk gambar aqilah yg kat atas ni...
selamba jerrr...cam syok sendiri pun ader....





jurugambar lak nak bergambar....
asyik pukul gambar org ajer....haruslah posing2 jugak...
okla yerrr....utk gambar2 yg lain kita bagi laluan pada mama aqilah ajer...
sila jenguk ke fotopages mama aqilah....

10 comments:

nURmALa mAZLan said...

oo...
akak gi eh birthday party aqilah tu..eheheh~ comel kan dia??

hajarus said...

hepy belated besday to aqilah....

semoga panjang umur dan jadi anak yang baik.....

kiutnyer aqilah....

shiemz said...

Kept it up la...banyakkan mencari angle2 yang menarik...Pasti carik job banyak2 k... :D

Belly-Button said...

haluu...1st time drpping by.. ;)

ArELeEz said...

hepi belated besday to aqilah..! ;)

DYLA said...

comelnya aqilah! nmpak makin terer dah guna kamera ni.

ez said...

comelnye...

ieyla said...

Salam...pandai betul aqilah tu posing bila bergambar...comel pak tue...Happy belated birthday aqilah...

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

jom amik award..
jgn lupa tau

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. memang cute n sweet je aqilah