05 May 2009

WALIMATUL URUS





ptg smlm sy dh terima kad kawin seseorg....
cantik kad nyerrrr....siap ader gambar lagi...
ekceli sy dah lame gak kenal dgn bakal pengantin ni...
kenal pun di alam maya ni gak mulanya...hikss...
penah jumpa rasanya 3/4 kali kot....
korg yg penah masuk blog dia ni mesti dpt gak kad mcm ni kan...
alhamdulillah...sampai jugak hajat hatinya...
nak mendirikan umhtangga dgn tunang tercinta...
insyallah, kalau x der aral sy teringin nak menghadiri
majlis perkahwinan diorg ni nanti...
kebetulan kg pengantin satu negeri dgn kome...heheheh...
apepun tahniah utk diorg...
moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat korg berdua...
amin.....

7 comments:

Ena said...

uih..slalunye di kad kawen muka pengantin pakai baju masa bertunang tp pengantin kali ni ganeh tol ek.. pakai jersey lagik ekekeke

mrs e said...

musim org kawen kan kak..

lagi² time cuti sekolah, mmg berderet².. :)

ez said...

a'ah btul tu kak..xlama lg musim org kawen..heheh

ArELeEz said...

org perak ke bakal pengantin nih?

antalya said...

bwk adiah besar2 tau hihihi
*nota utk arelezz BAKAL PENGANTIN ORG PAHANG. loghat pahang kome=saya

@yue said...

ni pantin bola namanya...kekeke..
asal gambo cunnnggg!

CuTeMiUt78 said...

yup.. sama la aku pun ada gak terima kad dia ni semalam.. cun je kan